Ampumarata

Ampumarata on Honkajoen viiden metsästysseuran omistama ja on käytössä kaikille Honkajoen Metsästysyhdistys Ry:n jäsenille. Radalla saa ampua vain luodikoilla. Haulikolla ampuminen on ehdottomasti kielletty! Ampuja on velvollinen siivoamaan kaikki mukanaan tuomat roskat, sekä ammutut hylsyt pois ampumapaikalta. Radalla sijaitseviin näyttötauluihin ja koppeihin ampuminen on ehdottomasti kiellettyä! Ampumakopin seinästä löytyvät tarkemmin noudatettavat ohjeet. Radalla on mahdollisuus harjoitella liikkuvaan hirveen ampumista.

Radalla järjestetään vuosittain ampumakokeita, joissa on mahdollista suorittaa karhu/hirvi/peura/kauris kortti. Ampumakokeiden tarkemmat ajankohdat löydät uutiset linkin alta.

Honkajoen ampumarata sijaitsee osoitteessa Karjosilta 45, Honkajoki.